dinsdag 9 november 2010

Gelukkig hebben we de foto's nog!

Mees in actie!


In het seizoen 2010-2011 ontmoette ik vele kinderen. Aan een aantal van hen denk ik nog wel eens terug: hoe zou het met Mees zijn, zijn Kelly, Tanisch en Tessa nog steeds vriendinnen, zal Matthijs goed oefenen met goochelen? Maar vooral: vergeten ze niet iedere week een schone onderbroek aan te trekken?

Fleur met goocheldiploma.

Met de wethoudster van Leerdam, aftrap Kinderzwerfboekactie.
Matthijs haalt goocheldiploma.
Niet de Daltons, wel Tessa, Tanischa en Kelly.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Igor,
    Ik vond het ook super leuk!
    Ik wou dat ik elke dag jarig kon zijn.
    Box hand schoen,
    Mees.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Igor,

    Wat een geweldig leuke show was het in Bergeijk. Het kinderfeest van Mees was helemaal geslaagd, zeker toen we aansluitend van het optreden nog mee mochten goochelen op het podium! Echt fantastisch.

    Hij is zo trots als een pauw dat ie nu op jouw website staat. Terecht! Enfin, zijn achtste verjaardag zal hij niet snel meer vergeten. En ja, zijn halve school is intussen aan de Boks Hand Schoen begroeting. De goochelshow van Igor Krulsnor mag wat ons betreft, na Verwegistan ook heel Nederland veroveren.

    Groet van Hessel Engelsman (vader van Mees)

    BeantwoordenVerwijderen